Träning denna vecka


Kurs i funktionell träning på lördag


Blir väldigt lite träning denna vecka i och med att jag jobbar så sent och är så trött efter jobbet. Men på lördag ska jag på utbildning i funktionella gymet, och då ska jag träna med olika redskap hela dagen! Ska bli jättekul, och otroligt lärorikt. Mest troligt kommer mycket fokus att ligga på teknik i övningarna, och det ska bli fint att få lite tips när det gäller redskapen eftersom jag inte alls har tränat särskilt mycket med dom. Välbehövligt med andra ord!


Tekniken i träning med kettlebells behöver jag öva på!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter spännande det :D

2011-05-06 @ 16:35:45
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0