Föreläsning

I veckan ringde Petra från Sisu Idrottsutbildarna och bjöd in mig att hålla kostföreläsning för ett gäng hockeykillar idag. Det gällde Norrbottens främsta hockeytalanger från årskurser 96, 97 och 98 som var på fysläger i Luleå över dagen, och det var ett stort gäng på ca 100 st! Trevliga och snälla var dom, och det var jättekul!

Nu sitter jag inne i stan på en bänk i solen och väntar på bussen. Superskönt! Hade jag inte haft fullt med packning med mig från föreläsningen så hade jag nog gått och kollat på träningskläder. Vill ha ett till par träningsbyxor, men har inte hittat åtta bra än. Får se om det blir lite shopping till veckan kanske...

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad kul att hålla en föreläsning :D

2011-05-15 @ 11:58:53
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: Jaa, det förstår jag! Alltid kul att kunna inspirera andra :D

2011-05-15 @ 14:46:53
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0