massage + jogg


Löpbandet

Fick en avbokad massagetid idag, den i mitten av tre tider. Eftersom massagetiderna är 30 min vardera, med en kvarts break emellan tiderna (för att hinna förbereda för nästa kund osv) fick jag en timmes rast mellan första och sista tiden. Då passade jag på att besöka herr löpband lite! Hann med 27 minuters jogg, inklusive uppvärmning på ca 5 min och någon minuts nedvarvning. Totalt lite drygt 4km. Kändes helt okej, och jag blandade tempo lite också, så på slutet spurtade jag. Kollade på skidskyttet under tiden, och hann kolla såpass att jag förstod att Helena Ekholm mest troligt skulle vinna, men jag hann inte se hennes sista stående, så jag fick läsa om det i efterhand istället. Så kul att hon tog hem guldet!


Skärmdump från www.eurosport.se

den här sidan kan du läsa om Helena Ekholms bragd!

Kommentarer
Postat av: Jusefin

Klart jag inte sluta läsa! Kanske inte läser så ofta, men läser gör jag iallafall!



2011-03-10 @ 17:01:39
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0