Kort promenad idag

idag vaknade jag med svullet höger ögonlock, och ögat var klibbigt av var. Jag skonar er från bild på det ... Min svärfar, som är läkare, diagnosticerade mig med ögonlocksinfektion och ögoninfektion, och jag fick utskrivet ögondroppar och salva. Hoppas det hjälper för det kliar!

Dagens träning skulle ju vara ppwerwalk, och vid ettiden begav jag mig ut genom dörren. Ganska snabbt insåg jag att det skulle bli en kort walk eftersom det va mycket slask på vägarna. Blev snabbt blöt om fötterna och bilarna visade noll hänsyn! Dessutom var det snorhalt och stvarna fick inget bra fäste Svängde därför av bilvägen tidigt och promenaden blev drygt 3 km, vilket tog nästan 30 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0