Fullt upp

Är lite besviken på mig själv, blev inte ens i närheten av så mycket träning denna vecka som jag tänkt mig. Har flera fina ursäkter också; har haft fullt upp hemma med golvläggning, ommöblering och städning, och har också förberett en hel del inför kaninutställningen imorrn eftersom jag är med och anordnar den.

Idag har jag dock burit hur mycket kaninburar som helst, så jag har tränat en del faktiskt. Imorrn lär det inte bli fysisk träning, kaninutställning tar alldeles för mycket på mig mentalt. Är alltid skittrött när jag kommer hem från utställningar.. Men på söndag är jag helt ledig, och ska förhoppningsvis hinna med en mysig långpromenad (om vädret tillåter) och kanske lite hemmaträning, samt förhoppningsvis se en hockeymatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0