Stark rygg!

Planen var att jag skulle springa igår och köra crossfit idag, men vi körde crossfit igår istället. Blev intensiv ryggträning. I teknikträningen körde vi pb-försök på marklyft 1 rep x 6 set, sa,t försökte hoppa double unders med hopprep. Jag är sämst på det, behöver verkligen öva...

I met-consen skulle vi kört marklyft, burpees och 48 (!) DU, men eftersom jag som sagt inte är så bra på det så ersatte vi DU med jättesving med kettlebell. 48 svingar var SJUKT jobbigt! Fick till slut ont i underarmarna bara av att hålla i kettlebellen.

Jag vann igen över Jakob, men inte med lika mycket som sist. Nästa pass blir imorrn, onsdag. Idag blir det ingen träning alls, måste fixa lite ärenden istället. Men ska massera lite nu på morgonen, och det är ju lite träning. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0