Slö helg

Helgen har varit väldigt slö och lat. Hade kunnat träna igår, men tog mig helt enkelt inte tid. Så kan de va ibland...

Den här veckan jobbar jag massor, men kommer ändå ha lite "håltimme" mitt på dagen. Idag kommer den håltimmen fyllas med att jag ska fara hem, köra trädgårdsskräp till återvinningen, och sedan lämna släpet hos min svägerska.

Imorrn kommer den håltimmen att fyllas med träning! Hade tänkt att jag skulle göra något så fantasilöst som att springa på löpband. Det var länge sedan jag gjorde det, och min kondis behöver en kick...

På lördag är det ju förresten dax för min andra "gren" i utmaningen vi har på jobbet! Då ska jag cykla i "rantrampet" i Råneå, några mil norr om Luleå. Det blir 7 mil för min del, så här kommer jag väl lägga till ytterligare ca 20 timmar på mitt lags tid :P Nej, kanske inte 20 timmar, men gott och väl 5-6 timmar, det tror jag. I och med att tävlingen startar kl 17.00 på kvällen så lär jag ju komma hem ganska sent. Men men, det kommer vara en skön känsla att gå i mål i alla fall. Och sen kommer jag väl inte kunna cykla till jobbet på några veckor, hehe :P

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-27 @ 07:27:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0