Inte helt fel ute



Var inte alls så länge sedan jag var ute i skogen och körde funktionell träning med Jakob. I förrgår kom favvotidningen Topp Hälsa med posten och där fanns ett reportage om hur man kunde bli "skogsstark i sommar". Lite kul sammanträffande! I tidningen fanns några få övningar jag inte gått igenom med Jakob, så det fanns inspiration att hämta! Men jag hade också några som inte var med i tidningen :P

Personligen föredrar jag faktiskt att träna i gymet, där det alltid finns bra redskap (utan att man behöver leta efter dom!). Men ibland ids man ju bara inte ta sig ända till gymet, och då är det ju en ganska bra möjlighet att kunna sticka ut i skogen och köra ett pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0