Imorrn börjar resan...

Imorrn bitti tar jag bussen (byter till tåg i sundsvall) söderut, till Gävle närmare bestämt, för att delta i Fjällräven Halv Classic! Resan ner tar ganska precis 12 timmar, och väl i Gävle får jag vänta 3 timmar innan jag får sällskap av Jakob som kommer söderifrån. Sedan tältar vi vid målgången, där det lördag morgon avgår bussar mot starten. Sedan börjar vi gå!

Min väska är så gott som färdigpackad, och den väger 11kg. Känns inte alls som 11kg tung när jag har den på ryggen - det är fördelen med en bra ryggsäck! Min har jag fått låna. :) Jag har fortfarande lite småsaker kvar att packa, som en extra vattenflaska, min spork, min tandborste etc, men det är ju saker som inte väger så mycket, så ryggan kommer nog inte vara så mycket tyngre än den är nu. Jakob har tältet just nu, och det får vi ju turas om att bära, så bitvis får jag en något tyngre ryggsäck förstås, men det får jag ju acceptera. Blir ju bara mer träning helt enkelt! :)

Kommer försöka uppdatera bloggen lite under vandringen via min iPhone, men det blir mest troligt bildlöst tills jag kommer hem, eftersom det hittills gått dåligt för mig att lägga upp bilder via phonen... :/

Kommentarer
Postat av: vic

Tack!! :) Känns superbra!

Jaha, ja men tack för att du delar med dig av dina personliga erfarenheter.. Kan ju vara därför jag har problem med magen just i vissa perioder, men tyvärr har jag väldigt oregelbunden mens så jag kan itne riktigt räkna ut när ägglossningen är mer än att den infaller ungefär samma tid var månad då.. :O



ps. ha en jätteifn vandring nu!! :)

2011-06-10 @ 15:34:06
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0