En bra deal


Lax med philadelphiaost på, en av "mina" rätter


Jag och min kära make har infört en skitsmart grej! Varannan vecka, då jag jobbar sent, så lagar han kvällsmaten. Och varannan vecka, då jag slutar tidigt, så fixar jag kvällsmaten. Sjukt smidigt! På så vis, när jag jobbat länge och kommer hem sent, så kan jag bara slappna av när jag kommer hem, få maten serverad och bara njuta. När jag istället slutar tidigt och har gott om tid så är det nemas problemas att fixa maten. Både jag och Magnus är grymt nöjda med den här dealen. Och vi slipper dessutom de dagliga sms:en "vad ska vi äta idag?", "kan du handla?", "har vi mjölk hemma?". Den som gör maten fixar handlingen! Lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0