Dagens träning


Skärmdump: dagens pass från CrossFit Nordic


Dagens pass innehåll (som skärmdumpet ovan avslöjar) 8 pull-ups ("chins"), 20 DOuble-unders (hopprep) och 6 boxhopp. Istället för ett bestämt antal varv var det denna gång max antal varv på 10 minuter. Jag körde inte DU eftersom jag inte KAN dom, utan körde dubbelt antal vanliga. Enligt instruktionen skulle man köra x3 om man inte kunde DU, men det missade jag tyvärr... :( Körde även jumping pull-ups eftersom jag inte kan riktiga. En del "fusk" alltså, men det var grymt jobbigt ändå kan jag lova! För första gången blev jag faktiskt illamående av träningen. Spydde dock inte, och klarade lite drygt 8½ varv (på 9e varvet gjorde jag 8 pull-ups och 24 vanliga hopp med rep). Grymt stolt över mig själv, för återigen vann jag över Jakob! :)

Efter träningen fick jag åka bak på Jakobs mc (åh, ääääälskar att åka hoj, jag MÅSTE bara skaffa en egen!! Och mc.kort förstås...) till ett lunchställe där vi mötte Magnus för att äta. Helt okej renskav, men den grillade laxen (som såg lovely ut) var torr och smaklös. Mätt blev jag i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0