Dagens crossfitpass!



Idag drog jag med mig Jakob till gymet och vi körde www.nordiccrossfit.se/category/dagens-pass/ fast från i fredags (det läggs inte ut pass på helgerna). Ett hett tips till den som vill köra crossfit fast på egen hand, eftersom det finns tydliga instruktioner och videos på de olika övningarna om man inte kan namnen. Kan varmt rekommendera!

Ibland finns övningar med som jag inte riktigt klarar av att utföra, eftersom jag är för otränad på just crossfit. Då brukar det finnas ersättningsövningar, som tex jumping pull-ups istället för vanliga. Riktigt bra, även om målet såklart är att man ska kunna den riktiga övningen. Men det kan ju ta ett tag innan man klarar det, och det är ju i den utmaningen en del av charmen ligger :)

Det gick hur som helst bra att träna idag, det var riktigt roligt. Tyvärr stukade jag foten mitt i met-consen, så jag fick halta iväg och linda foten innan jag fortsatte. Irriterande, man tappar ju fokus och flås!! Foten känns dock helt ok nu, så jag hoppas jag kan cykla till jobbet imorrn.

För övrigt ska jag heeeela långa vägen till Arvidsjaur imorrn och hålla kostföreläsning för ett gäng innebandyledare. Ska bli riktigt skoj! Men nu väntar sängen, väldigt lockande! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0