Tälta i skärgården


Abilica JumpUp hopprep - 129kr på Bodystore.com


Idag efter jobbet plockar Magnus och Jakob upp mig så ska vi ut i skärgården och åka båt och tälta! Just nu ser vädret lite mulet ut, men Yr.no och smhi.se utlovar uppehåll, så det blir nog en rätt trevlig kväll. Liiite regn skadar ju inte heller, men jag hoppas vi slipper ösregn!

Idag är ju förresten min sista dag på jobbet före semestern. Najs! Älskar mitt jobb, men det ska bli riktigt skönt att få spendera lite ledig tid med Magnus, föräldrar och syskon. Har varit lite stressad på sista tiden och behöver verkligen slappna av. Hoppas bara jag lyckas med det...

Ska verkligen försöka att hålla igång med lite träning under semestern också, även om jag ju inte kommer träna lika mycket som vanligt kanske. Har beställt ett hopprep med kullager från Bodystore.com, och under semestern ska jag träna så att jag när jag kommer tillbaka kan köra double unders. Det är mitt stora mål denna sommar. Och jag SKA lära mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0