Lycka



Har varit kass uppdatering i helgen, men jag har varit busy... Bland annat med att åka hoj, som synes ovan. Gissa om jag var lycklig?? Jäklar va kul de va! Så nu är jag förstås ännu mer sugen på mc-kort och egen cykel!

I lördags satt jag på min vanliga cykel och cyklade 3 mil i rantrampet. Jag hade anmält mig till 7 mil men ångrade mig. Helt rätt visade det sig, 3 mil var aldeles lagomt! Vi (jag och Jakob, som åxå va me) cyklade på 1h23min. Helt okej tid tycker jag, med tanke på att vi cyklade och pratade hela tiden, så det var aldrig så vi körde järnet direkt. Trevligt som fan med sällskap hela vägen!

Igår tog jag med mig Jakob till Boden för att köpa hundmat (fick låna Jakobs bil eftersom jag fick punka på min i fredags natt!), och på vägen hittade vi Rödbergsfortet, en del av Bodens fästning. Jakob hade visst hört att det skulle vara maffigt, så vi åkte dit. Då visade det sig att de skulle ha en guidad tur bara en kvart senare, så vi hakade på. Det var väl helt okej, men lite tråkigare än jag trodde det skulle va faktiskt. Hade verkligen ingen aning om att det fanns fästningar och borgar i Boden, men ja, nu vet jag det :P

Efter det for vi och åkte lite hoj, och badade (jätteskönt!), och sen blev det slapparkväll för hela slanten.

Idag ska jag jobba, fixa punkan på bilen, massera, och sedan träna. Full rulle, som det ska va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0