Hemma igen!



Nu är vi då i landet Sverige igen! Vi har haft en jättebra semester i Spanien med massvis med sol, bad, god mat och härligt sällskap. Vi har bott i ett litet hus som mina farföräldrar äger där nere i Torrevieja, ett jättefint ställe med en pool i området och havet inom synhåll.

Idag ska vi gå på gröna lund och träffa lite kompisar här nere i södern innan vi far upp mot norrland igen. Har varit i kontakt med hus-, kanin-, och hundvakterna och allt är bra där hemma också. Känns bra. Bjuder på lite bilder från semestern här då, men en mer utförlig rapport kommer nog längre fram, när jag är hemma i Luleå igen.




Träning i värmen



En lite avsides strand, jättefin. Badade där sista dagen.


Den strand vi badade mest vid; Cabo Roig.

Kommentarer
Postat av: Jusefin

Herreguuuuuuuuud va snygg du är! Sjukt fin bild :D tack för allt, det här blev ännu bättre än jag förväntade mig till och med! Pussssss

2011-07-31 @ 10:37:22
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Lina R

Men hallååååå snygga frisyren :D?!!!

2011-08-03 @ 11:35:39
URL: http://linas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0