Världens energi!

Åh, har förlagt sladden till mobilen så ja kan inte ladda över någon bild till inlägget... :/

Hur som helst, hade världens energi idag på träningen! Jag körde stenhårt från början till slut, gav verkligen allt! Kändes grymt, och jag var så stark! Får mig att tänka att de här veckorna jag har detoxat verkligen har gjort mig gott, eller så är det bara det att det var ett tag sedan jag fick utlopp för mitt träningssug. :P

Körde iaf 30 min spinning och 30 min core. Körde flera armhävningar i corepasset på tårna, både breda och smala armhävningar. Har börjat göra det mer och mer, och märker verkligen hur jag blir bättre och bättre. Skitkul!

Nu ska jag och Magnus ha lite kvällsmys, blir nog en film, sen sova. Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0