Smått orolig...

Har ett tokfullt schema i januari. Totalt är jag ledig två dagar; 1a och 5e. Och eftersom 1 januari var igår så är det bara en ledig dag kvar denna månad. Annars jobbar jag varje dag utom två - en lördag och söndag då jag istället ska på föreläsarutbildning på SISU. Jag vill ju betona att det är helt självvalt och inget påtvingat, och min chef och jag har pratat om att vi kan fixa lite byten av jobbpass så att jag får två 4 timmarspass sammanhängande på en dag istället för utspritt på två dagar, och att jag då får den andra ledig etc. Så jag får nog fler lediga dagar ändå.

Jag tror att jag kommer klara av det ganska bra, jag trivs på mitt jobb, och bara jag är duktig och sover ordentligt så kommer inte det vara några större problem på den fronten. Vad jag däremot är orolig för är att min träning ska bli lidande, särskilt eftersom vi på onsdag flyttar till andra sidan stan och jag då inte längre kommer ha 5 min promenad till jobbet/träningen. Däremot så gäller ju numera våra träningskort även på alla badanläggningar i stan, och dit vi flyttar så bor jag jättenära en av dessa, så jag hade tänkt börja simma mer. De dagar jag jobbar kan jag ju träna i samband med jobbpassen, det är ju bara att komma tidigare/stanna kvar. Men lediga dagar kan jag simma istället för att behöva ta mig till andra sidan stan. Så det ser jag fram emot.

Håll tummarna nu för mig och mitt januari! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0