Sjuk... :(

Kom hem från Kiruna för nån timme sen, där jag har spenderat helgen i goda vänners sällskap. Tyvärr har jag blivit sjuk (har ont i halsen och feber), men innan jag blev sjuk har jag haft det jättetrevligt! Igår kväll var vi på fin restaurang i Kiruna (Ripan), åt väldigt god mat och drack god öl. Det bästa med kvällen var förstås sällskapet, det näst bästa var att när min "medium" oxfilé visade sig vara very well done, så bytte Magnus med mig så jag fick en köttbit som var helt i min smak! Väldigt snällt! Det tar emot, även på en fin restaurang, att klaga på maten, men det var precis vad jag ville göra. För min köttbit var INTE medium, den var knappt rosa inuti!

Men annars en jättebra kväll som sagt. Och nu är flytten avklarad, våra kära vänner Lina och Ronny bor betydligt närmare Luleå nu än innan, men de bor fortfarande inte i Luleå kommun, utan strax utanför, i Kalix kommun. Siknäs heter byhålan, och är en mysig liten by mitt i skogen typ, där de får låna ett hus av Linas farmor. Ska bli skoj att se vad som blir av huset när de fått lite mer ordning på grejjerna :)

Har redan sjukanmält mig från jobbet imorrn, då jag redan tidigt idag kände att detta bara är början, det kommer bli värre. Men jag ska kurera mig och ta det riktigt lugnt imorrn, så jag kan jobba på tisdag. Vill helst inte sitta hemma och uggla, även om jag kommer ha Lina som sällskap. Älskar mitt jobb i receptionen, och att få träffa allt folk där. Och så vill jag gärna träna ordentligt i veckan, blev inte av så mycket träning förra veckan eftersom jag hade så jobbigt med magen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0