Plugg!

I helgen ska jag ju på utbildning i plattformen, en utbildning framtagen av SISU Idrottsutbildarna på uppdrag av Riksidrottsförbundet. Utbildningen syftar till att ge tränare till barn och ungdomar grunderna för att bli en "positiv och självständig idrottsledare". Jag ska alltså i ett senare skede utbilda tränare i detta. Nu ska jag först få utbildningen själv, samt lära mig hur jag på bästa sätt lär ut detta till ledarna.

 

Utbildningen jag ska gå på är nu i helgen, lördag och söndag, och tills dess ska jag ha läst två böcker och kollat på en kortare dvd. Kommer nog kolla på dvdn imorrn eller på fredag em. Ska försöka läsa bok ikväll och imorrn, kanske på fredag om jag inte hinner klart imorrn. Blir ingen lusläsning, bara ögna igenom ungefär. Men jag har ju faktiskt läst det mesta under min utbildning till idrottspedagog, så det får räcka så.

 

Nu ska jag iväg till jobbet för andra gången idag. 3½ timmes "håltimme" mellan de två arbetspassen jag har idag. Helt okej, hann hem, mata kaniner, rasta hundar, mata mig själv samt slänga in detta lilla blogginlägg. Vad mer behövs?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en kul utbildning! :) Jo jag hoppas att det hinner bli bra till imorn då jag ska ha två pass :) Jaha det finns att köpa där.. kanske orde köpa så man har hemma.. typisk sak man önskar att man hade när man väl trampar snett..

2011-01-19 @ 18:30:39
URL: http://doofie.shapemeup.se
Postat av: Joel Lindblad

Vad kul att du är med coh tävlar om ett valfritt smycke värde 200 :-

2011-01-19 @ 19:57:17
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0