Peppad inför eftermiddagen!


Skärmdump från StiL


Om 10½ timme (dvs kl 18.00) är det dax för årets första pass i Bodystep! Jag är sjukt taggad, det ska bli så kul! Va till en början lite över att det tog mig över ett år innan jag testade bodystep, men nu är jag istället bara glad över att jag till slut hittade dit. :P

Idag slutar jag förresten redan 10.45 på jobbet, så det kommer vara LJUST ute när jag kommer hem! Underbart! Ska försöka fixa lite hemma innan jag ska iväg och träna. Vi har fortfarande flyttlådor fulla med grejjer som jag vill försöka bli av med. Vore kul att våga bjuda hem folk snart... :)

Kommentarer
Postat av: Linda, -4.3 sen 3/1 2011

Nädå jag har skrivit upp dig på listan och gett dig en lott, så nu är det bara att hålla koll på när det blir du :)

2011-01-12 @ 08:08:23
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Har inte testat det men hade gärna gjort det :D



Sv: Oj då.. hmm tror vi har sex stycken gym värda att nämna just nu och så + Sportlife nu då!

2011-01-12 @ 10:48:13
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0