På väg mot toppen!


Heta diskussioner på utbildningen


Jag gick på utbildningen idag, och mådde bra hela tiden. Det var riktigt värdefulla och intressanta diskussioner, och jag tror jag kommer ha med mig det här väldigt länge! Det vore himla skoj att få jobba med sånt här i framtiden, alltså organisationer och föreningar. Men min utbildning har ju hela tiden varit mot kost och hälsa, så det ska jag då fokusera på i arbetslivet just nu i alla fall. Men jag känner mig lyckligt lottad som får jobba lite med just föreningar via SISU vid sidan av!

 

Jag mådde som sagt bra hela tiden. Åt en macka till fikat och magen blev lite nervös tror jag (eller om det var jag som blev det...) men inget toabesök (YES!!!). Sedan efter utbildningen var slut så bjöds vi på lunch: ris med köttgryta. Jag kände mig hungrig och åt två portioner. Sen fick jag ont i magen. Jag överskattade nog min mages kapacitet att hantera så mycket mat i det här stadiet, och nu på kvällen blir det bara ett mindre kvällsfika med pro viva och glutenfritt bröd. Gäller att ta det hela i sakta mak efter en sån här pärs känner jag, men jag är helt klart på väg mot att må toppen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0