Ont i ryggen...


Vårt äppelträd i solsken


Ja, asså träningsvärken i ryggen tilltar och det är INTE skönt! Jag har beslutat mig för att skippa träningen idag pga det, just eftersom cardio crossfit tar så mycket på bålen så känns det inge bra, jag kommer inte kunna ge järnet, som jag ju vill! Så istället siktar jag in mig på en eftermiddag hemma i huset. Kommer fixa och dona lite med allt möjligt, det är fortfarande ganska rörigt här. Skulle behöva dammsuga också, och så vill jag hinna städa hos kaninerna. Busy eftermiddag med andra ord, men ska njuta av varje sekund, för allt jag gör kommer göra mitt fina hus ännu finare! Och så kan jag, genom våra stora och många fönster, se det vackra vädret och vår fina trädgård i solskenet! Lycka!

Kommentarer
Postat av: Samueljeanette

Really great site man!!

2012-08-17 @ 10:16:47
URL: http://samueljeanette.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0