Nyårskvällen

Här kommer lite bilder från min kväll!


Först trängdes vi i en trång bastu



Sen bytte vi om och blev jäääääkligt snygga!

 



Vi åt rysligt god mat: Tjälknul på rostbiff och potatisgratäng med rödvinssås. Mmmmmm!

 

 


Jag kände mig stark!


 


Snygga killkompisar utgjorde ett älskvärt sällskap.


 


Jag kände mig ovanligt snygg i denna outfit!


 



Jag drack lite öl, närmare bestämt veteölet Hoegaarden. Mycket gott öl. Öl är på inget sätt "nyttigt", men jag tror inte på förbud, och det är ju för tusan nyår!




Vid tolvslaget gick vi ut för att kolla på och själva smälla raketer. Underbara hundar som inte alls reagerade på fyrverkerierna förrän de var aldeles intill (våra egna) och då tog jag in dem. Övriga smällar och blinkande ljus var de totalt obrydda om. Superskönt att ha sådana hundar en kväll som denna!



Nu har jag precis fått skjuts hem och varit ute med hundarna en sväng. Är överjordiskt trött, och drog från festen före alla andra. Hade ändå bara somnat i en stol eller nåt om ja varit kvar. Ska bli grymt skönt att sova!

 

Gott Nyt År allihop!!


Kommentarer
Postat av: victoria

Eller hur gör det? Vad bra att du också tycker det, och att du är taggad är ju ännu bättre!! :) Nu får vi peppa varandra här - har du exempelvis något bra tips på "detox-vänliga" mellanmål som du kommer köra med? Heja oss! :)



Jag har aldrig testat något sånt, och vet inte om jag tror på det men däremot har jag faktiskt köpt ett ört-te på hälsokost som kallas "Detox" just eftersom att det är örter som rensar ut slagg - det tror jag nog i alla fall på :) Så det kommer jag dricka varje dag under "Fas 2" har jag tänkt mig - det var nämligen rätt dyrt och bara 15 påsar ;O Ska du testa något detox-tillskott?

2011-01-01 @ 15:06:06
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: victoria

Härligt, bra att du tycker planen ser bra ut :) Jag har dragit igång redan idag, med "Fas 1" - är du också på från & med idag? Strunt samma om du har käkat vitt bröd till frukost, vilket du säkert inte gjort men, då är det bara att du kör från & med nu liksom :)

2011-01-01 @ 15:06:46
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0