Mellis


tummen upp för mellis!

Jag har, i och med detoxen, blivit jättebra på att ta med mig bra mellanmål till jobbet. Igår slurpade jag i mig min havresmoothie och åt en apelsin, och idag åt jag två apelsiner och några nävar ur min frö-påse. I fröpåsen har jag pumpakärnor, solroskärnor och sötmandel. Mmmm! Häromdagen så inspirerade jag några som jobbar i samma hus som jag, på universitetet. Det brukar vara en liten grupp på tre pers som fikar samtidigt som jag, och så frågade de vad jag hade i påsen, och jag berättade. Då sa en av dom att "en sån där påse borde man ju ha med sig på jobbet egentligen". Och jag höll såklart med och sa att det var väldigt enkelt och praktiskt! Får se om hon dyker upp med en påse i nästa vecka :P

Nu ska jag ta ut hundarna på en promenad och sedan kila iväg och simma för första gången på evigheter! Har en snygg gammal baddräkt som är röd med typ blixtar på som jag ska simma i, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0