Jag ser ljuset...

Efter en jobbig natt (pga magproblem) så mår jag idag på morgonen lite bättre. Jag ser ljuset i tunneln :P

Jag sitter i skrivande stund och försöker få i mig en havresmothie. Det tar emot lite, jag är inte särskilt hungrig, men behöver energin eftersom jag hade tänkt ge kursen idag ett tappert försök. Det handlar bara om 4 timmar och jag borde kunna härda ut även om jag mår som jag gjorde igår, vilket jag inte tror jag kommer göra. Vägde mig igår morse på 66.4kg, och idag på morgonen vägde jag 64,0kg. Jag har alltså gått ner nästan 2½ kg på att vara dålig i magen i ett dygn. Inte så bra för kroppen kanske... Jag är också orolig att jag ska bli uttorkad pga all vätska jag blir av med på toabesöken, så jag ska se till att dricka mycket vatten idag. Huvudvärk är det värsta jag vet!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt med magproblem :(

2011-01-23 @ 11:49:58
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-23 @ 11:58:14
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0