Istället för plugg...




Idag besiktades vår lägenhet som vi flyttat ut ur, och allt var grönt förutom att vi glömt putsa fönstren. Så istället för att plugga på den lilla lucka jag hade mellan besiktningen och jobbet så putsade jag fönster! Det var faktiskt inte så jobbigt. Bara 6 fönster och bara invändigt eftersom det är vinter. Sedan lämnade jag in alla våra nycklar, å nu är vi av med lägenheten helt och hållet, hurra! Bara att blicka framåt!

Längtar tills det blir vår, då ska jag putsa alla våra fönster i huset, och så en massa fina blommor, och väcka mina pelargoner till liv igen (de har övervintrat i svärföräldrarnas garage), och gräva bort de eländiga buskarna som finns i trädgården osv osv. Bara att blicka framåt som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0