Frågade en sakkunnig

Fick besök av Petter idag på jobbet. Han jobbar vanligtvis på Inpuls här i stan, men kom till oss idag istället för att kunna träna ifred utan frågvisa kunder. Synd (för honom) att jag satt i receptionen när han kom hit, för jag ville ju såklart passa på att fråga om det här med detox.

Han tyckte att Victorias upplägg med en lättare introvecka samt en återhämtningsvecka efteråt var bra. Tydligen så kan de som bryter tvärt uppleva det som lite jobbigt sa han. Han tipsade också mig om att testa Holistics detoxprodukter som komplement till kosten, eftersom det skulle hjälpa till att rensa ut. Så nu får jag gå hem och överväga om det är värt pengarna att köpa dessa kosttillskott... :/


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Sv: Du skriver svaret på frågan samt motivering i en kommentar till inlägget :)



Jo, givetvis menar jag kilokalorier men i folkmun blir det ofta kalorier.

2011-01-02 @ 20:34:42
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0