Detox v 3 avklarad


Längtar efter bröd!


Jag beslutade för några dagar sedan att jag skulle börja introducera icke detoxmat imorrn, eftersom jag ska på kurs lördag och söndag och då bjuds på mat och jag inte vet vad det blir för käk. Längtar egentligen mest efter att få äta vanligt bröd igen. Ja, jag kommer göra detoxbrödet fler gånger för ja tyckte det var jättegott, men vanligt bröd är så snuskigt gott! Kolla bara på bilden ovan, vattnas det inte i munnen på dig så säg??

Senaste veckan har funkat bra, jag har skött mig och faktiskt inte varit särskilt frestad att avbryta tidigare. Det har ju gått så kort iofs, denna detoxvecka är bara hälften av tidigare veckor. Istället kommer jag köra 4e veckan lite längre, så att detoxperioden totalt sett är ungefär lika lång. :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Håller med, vanligt bröd är supergott!



Sv: Ja, jag bor också lite långt bort :/

2011-01-20 @ 13:06:36
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0