Det här suger!


Sad panda :(


Jag gick ju på kursen idag, var på plats kl 13 och kände mig knappast på topp. Ca 10 toabesök på förmiddagen (ca 3 timmar), men jag mådde bra så jag tänkte jag skulle ge det en chans. Väl på plats blev det ytterligare ett toabesök, sedan körde vi igång.

 

Sjukt intressant, och så himla kul med så mycket kompetens i gruppen! Där fanns idrottsledare, sjukgymnaster, lärare, fler idrottspedagoger och flera som tidigare hållt utbildningar i plattformen. Fick så himla mycket intressant input och bra tips, verkligen! Tyvärr så kände inte min mage samma intresse som jag över denna miljö, utan protesterade högt och vilt. Några till toabesök under dagen och sedan jätteont i magen. Vid kl 17 kände jag att jag inte pallade mer. Jag förklarade läget för ledarna och gick hem i en rast. Riktigt trist... Jag hoppas nu bara att magen stabiliserar sig tills imorrn så jag kan gå de sista fyra timmarna av utbildningen. Då har jag bara missat knappt en tredjedel totalt. Jag vill verkligen gå, och jag vill verkligen kunna hålla sådana här utbildningar i framtiden, det är så viktigt att vi får bra idrottsledare för våra barn och ungdomar!


Kommentarer
Postat av: victoria

Sv: Verkligen, en av de bästa känslorna!! :D Ja och det är precis vad jag har gjort också – inte lyft ett finger, faktiskt haha.. så det var tur att jag åtminstone gjorde nåt vettigt genom att träna imorse ;)



Mm, synd det.. Kan bero på det, ja, det skulle jag nästan tippa på :O Ja, det hoppas jag med! Bra beslut av dig, då gör du vad du kan för att de inte ska bli sämre iaf liksom :) ”Krya” på dig!! Vi hörs, take care



2011-01-23 @ 00:14:44
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0