68,6kg!

Jag kan väl inte säga att jag levt nyttigt senaste veckorna direkt, över jul och nyår har det blivit en del mat och onyttigheter. Dock har jag undvikit alkohol för första julen på flera år, och det känner jag mig ganska stolt över! På nyår blev det dock några öl, men det var ändå inte så många.

Trots detta så vägde jag imorse mindre än jag gjort på flera år! 68,6kg stod vågen på! Kan kanske ha något att göra med detoxen jag kör med nu, även om det bara är introduktionsvecka... Jag åt en liten bit lax till mellis igår tex, och det var både gott och mättande trots att jag körde utan kryddor eller salt.

På grund av att vi flyttar så är det liiite knepigt att köra detox just nu. Lite småstressigt och jag vet inte vart jag kommer vara vid vissa tidpunkter osv. Har blivit lite mer rött kött än jag planerat, men har försökt så gott jag har kunnat, och skyller resten på att det "bara" är introvecka... Har i alla fall undvikit mjölk helt, något jag är stolt över eftersom jag ÄÄÄÄÄLSKAR mjölk! Men jag har ju köpt ny patron till min SodaStream så jag dricker massa bubbelvatten istället. Mumma! Tyvärr så är ju inte kolsyran superbra för tänderna direkt, så jag försöker varva med vanligt vatten också.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

SHIIT - nu har du tagit mig:-) det är tur att du är min dotter för det känns faktiskt helt ok!!

Puss mamma

2011-01-06 @ 15:36:34
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0