Veckans träning


Taggad på träning

Beroende på hur min hals mår i veckan så tänkte jag börja träna igen. Var så himla nöjd förra lördagen när jag tränat och mådde bra, så surt att det blev en veckas förkylning till efter det :(

Nu har jag inte så ont i halsen längre, är mest hes och lite irriterad i halsen, det kliar lite så jag hostar en del. Annars lugnt. Men eftersom man ska ta det lite försiktigt med pulshöjande träning vid halsont så ska jag försöka ta det lilla lugna. Förutsatt att jag inte har ONT i halsen imorrn så påbörjas träningen då :)

Måndag 14/2: vilodag
Tisdag 15/2: kl 15.00 Gyma
Onsdag 16/2: vilodag
Torsdag 17/2: (18.30 spin 30 min - pulshöjande träning så den beror på halsens dagsform), 19.00 core 30 min, 19.30 bodypump 60 min
Fredag 18/2: 15.00 Gyma, 16.00 spin, 16.30 Core
Lördag 19/2: vilodag
Söndag 20/2: vilodag

Fyra vilodagar och tre träningsdagar får räcka en vecka som denna då jag jobbar varje dag (mån-sön) och fortfarande är lite förkyld. Kommer nog bränna lite extra kcal dom dagarna ändå eftersom vi har lite möbler att fixa och ställa iordning efter shoppingturen till IKEA i lördags. Pga fest lördag kväll och bakis igår så är det mesta ouppackat. Sängen byggde jag ihop ändå, den var ett måste, så natten till idag sov vi grymt skönt i nya sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0