Vårruset i mina tankar


skärmdump från Vårrusets hemsida


Är riktigt taggad på att springa vårruset i år. Igår när vi hade avslutning med Kom Igång-gruppen så sa jag att jag var sugen på att dra ihop ett lag, och fick genast napp av två tjejer som ville vara med. Hur kul som helst! Nu saknas bara 3 tjejer till så är vi ett lag. Ska genast börja leta!

Vårruset i Luleå körs måndag 30 maj, och man springer mycket längs vattnet. Jag har inte sprungit vårruset i Luleå förut, så det ska bli roligt. Fick dock en överbliven matsäck förra året, en sådan som alla lag får, och det var massa goa grejjer i den, så det ser jag fram emot att få förtjäna genom att springa i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0