Varm mat


Bärgröt till frukost


Känns som länge sedan jag åt varm, tillagad mat. Igår när jag kom hem från jobbet borde jag ju egentligen ha ätit något ordentligt eftersom jag hade tränat innan jobbet och så, men jag kom mig inte för att laga något, jag var för trött. Blev istället mackor. Inge bra :/

Misstänker att det var därför jag kände mig lite slö imorse, så då åt jag därför något mer lagat än fil och müsli till frukost, nämligen bärgröt. Varmt och tillagat, mycket gott! Ikväll ska vi också äta lagad mat. Magnus föräldrar kommer och äter hos oss. De har varit utomlands två veckor och vill väl visa upp solbrännan misstänker jag :) Ska bli trevligt!

Jag känner mig fortfarande lite slö, men hoppas att det blir bättre med riktig mat i magen och en god natts sömn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0