Shoppade loss!



Var ju då som sagt på stan idag och shoppade lite. Eller ganska mycket. Var en del jag inte kunde välja mellan, så jag köpte hem det på öppet köp och ska ta hjälp av Magnus ikväll för att välja vad jag ska behålla och vad jag ska lämna tillbaka :)

Handskarna på bilden köpte jag på Intersport, och dom var grymt sköna! Det är en svart och rosa handske som är helt mjuk och skön i handflatan. Jag sitter med dem på mig nu, vill typ inte ta av dom! 180 pix, som hittat!

Köpte även två par jeans, men ska lämna igen ena paret. Det visade sig vara svårt att hitta jeans som passar min nya figur, för jag har minskat mer i midjan än kring låren, och jeans som satt bra kring låren och benen var för stora i midjan (även stretchsjeansen!) :( Men till slut hittade jag ett riktigt bra par stretchjeans på Kappahl som kostade 400 spänn, så dom tog jag. De jag ska lämna tillbaka köpte jag på Veromoda och var liiite för stora i midjan, men dom va så billiga (200 spänn) att jag köpte dem ändå, på öppet köp då. Men eftersom jag hittade ett par bättre sedan så lämnar jag nog som sagt tillbaka dem.

Köpte även ett par tröjor på H&M som jag är jättenöjd med även om det bara är basplagg. En av tröjorna åker nog tillbaka dock.

Utöver det blev det lite underkläder :)
Lyckad shoppingdag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: jusefin

När jag kommer upp i påsk ska jag ha myyyycket pengar så vi kan gå upp & ner på den där gatan fleeera gånger :D älskar att shoppa med dig!

2011-02-08 @ 09:24:32
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0