Pigg och glad!



Har precis ätit fil och müsli (givetvis min ösötade älskling "Sunt & Gott" från finax!) och känner mig väldigt pigg och glad idag. Har fått sova nästan nio timmar inatt - det är ju sant som "dom" säger, att dagen börjar med en god natts sömn! Och i min nya underbara säng så sover man som en kung! Lovely! Mår faktiskt ganska bra idag. Har inte alls ont i halsen och bara liite rethosta. Är nog fit for fight (=träning) imorrn! Yay!

Idag ska jag jobba, jobba och jobba lite till. Har suttit nu på morgonen och hemmajobbat lite framför datorn. Har faktiskt sådant jobb att göra just nu, för jag ska hålla lite föreläsningar inom kort. Dels ska jag hålla en gratisföreläsning (gratis för de som ska lyssna, jag får fortfarande betalt!) då StiL har Öppet hus nästa lördag (26/2). Sedan ska jag också hålla en sista föreläsning för Kom Igång-gruppen. Den föreläsningen har jag dock inte hunnit börja med än. Ska göra det i nästa vecka.

Men förutom jobba med föreläsningar idag så ska jag även jobba 8 timmar i repan. 4 timmar nu kring lunch, och så 4 timmar ikväll. Blir en sen kväll ikväll med andra ord, för jag kommer inte hem förrän 23 ikväll. Får se om jag hinner ta en powernap mellan arbetspassen, men mest troligt inte om jag ska hinna rasta hundar, utfodra kaninerna och utfodra mig själv. Får bli en powernap efter jobbet imorrn istället!

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: victoria

jaa, verkligen, tror nog att det kan vara som du säger.. i kombination med lite stress från min sida kanske :/ tack för allt pepp du ger, otroligt kul att läsa dina härliga kommentarer! jag kan förresten hålla med om att det är svårare att verkligen ta ut sig när man tränar hemma själv, men jag blir bättre & bättre på det känns det som - det gäller att hitta den där mentaliteten & minnas orsaken till varför man gör det & viljan att ta ut sig även hemma när ingen annan "kontrollerar" en eller får en att bli mer självdisciplinerad! :D jag är säker på att du också skulle kunna köra ett riktigt tufft hemmaträningspass också, men en del tycker ju inte att det är lika roligt & det kan jag förstå.. men det är underskattat, enligt mig :)

2011-02-16 @ 09:44:44
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: victoria

åh, vad kul att höra! :) ja men precis samma här!! :/ vi får höra av oss till varandra om/när vi kommer på "knepet" ;P hehe..

2011-02-16 @ 11:09:08
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0