Peppar inför vårruset

 

Nu kan man anmäla sig till vårruset!! Vårruset i Luleå har en egen facebooksida där man kan läsa allt om vad som sker inför den stora dagen, som i Luleå är måndagen 30 maj. Här är det StiL som arrangerar loppet, och eftersom jag ju jobbar där så brukar jag få hjälpa till med diverse förberedelser, som att packa grejjer i kuvert som ska skickas ut till deltagarna osv. Förra året blev jag så himla sugen att delta, men när jag kom på det var det redan för sent att anmäla sig. Så i år har jag bestämt mig tidigt - jag ska vara med! Och jag ska dra ihop ett lag, för då får man en picknick att dela på efter loppet, helt gratis! Awesome! Förra året var det massa gott bröd, fil, olika sorters god skinka, massa olika sorters philadelphia mm i korgen, och i år har jag fått höra att det kommer va en ännu bättre picknick, med ett ännu bättre bröd som ska lanseras under våren. Grymt!

Om du händelsevis råkar vilja springa vårruset, och vill göra det i mitt lag, så har du TUR, för laget är ännu inte komplett! Hojta bara till så får du va me! OBS! Du måste va tjej! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0