Min haaaaals!!!

Alltså jävla skit! Halsen gör mer ont idag än igår. Förutom att jag är hur trött som helst pga att jag gick och la mig sent igår och gick upp tidigt imorse mår jag dock bra, så det är så irriterande att halsen gör ont. Jag går omkring och harklar mig och hostar. Vill inte!!

Hade då tänkt köra Cardio Crossfit idag men jag vill ogärna köra sådan pulshöjande träning när jag har ont i halsen. Varför? Jo, för de bakterier/virus som i värsta fall KAN sprida sig till hjärtat och orsaka hjärtmuskelinflammation, sätter sig också i halsen. Allt skit som sätter sig i halsen kan inte sprida sig, men visst skit kan det, och jag vill inte chansa. Alltså: tar det lugnt och kör en runda i gymet i eftermiddag istället. Måste ju inviga mina nya snygga gymhandskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0