Inställd träning :(


Mys i solen på min altan!



Okej, jag får inse fakta. Efter att ha skottat upp en liten plätt på baksidan för hundarna och fått brännande ont i halsen av det så är det bara att ge upp tanken på träning i eftermiddag. Så himla tråkigt!!! :( Hatar det här, kan det inte bara gå över så jag får va helt frisk nån gång??

Efter snöskottningen tog jag i alla fall en stooor kopp varm choklad med vispgrädde i solen på altanen. Myys för halsen och jätteskönt att få se och känna lite sol! Äntligen börjar dagarna bli längre!

Ska hur som helst ändå tillbaka till jobbet i eftermiddag för att hålla avslutning med Kom Igång-gruppen. Ska bli trevligt, vi ska lotta ut lite grejjer till dom och sånt. Hoppas att dom fortsätter träna allihop så ja ser dem emellanåt, kommer sakna dom... :/

Hade tänkt träna innan avslutningen men skiter som sagt i det. Kanske ändå åker dit liiite tidigare och tar mig en kvart i solen i alla fall. Myspys!

Kommentarer
Postat av: victoria

härligt med så många olika träningsformer!! :) jag håller med om det där med simning, amma här, det är skönt men jag är kass.. haha, känns det som iaf :P



ps. klokt beslut att hoppa träningen, verkar det son, & det där (bilden) såg ju inte helt fel ut måste jag säga!! :D

2011-02-08 @ 22:51:21
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0