Härlig träning igår


På bodypump med mina nya handskar

Ja, igår fick jag äntligen träna! Så härligt! Körde 30 min spinning, 30 min core, och 60 min bodypump. Tog det lugnt på spinningen för att testa lite hur det kändes, men det gick jättebra och i eftermiddag när jag ska på spinning igen så vet jag att jag fixar att ta ut mig mer utan att få någon hostattack. På coren kände jag mig stark trots att jag inte tränat på länge, men på bodypumpen kände jag mig svag. Men jag tycker fortfarande ganska illa om benlåtarna på bodypumpen, kör hellre vår lokala variant på 45 minuter som ligger direkt efter 30 min spinning, för då kör man inte ben. Men det var inte bara benen, där kände jag mig faktiskt stark, utan det var framförallt biceps som jag kände mig svag i, oj vad dom protesterade trots att jag inte alls hade på särskilt mycket vikt! Får se vad dom säger i gymet idag...

Fredag idag ju! Lovely! Jag jobbar dock en massa idag, två pass, och ska träna mellan dom två passen. Sedan kommer jag hem kring nio ikväll, och då ska jag väl mest slappa, för imorrn ska jag upp och jobba igen. Bara 4 timmar visserligen, och jag börjar inte förrän 12. Söndag däremot jobbar jag nio timmar eftersom jag tog ett pass åt en kollega som ville bli av med det. Ser fram emot att han ska ta pass av mig, har några innestående nu :P

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0