Bakis...

Igår hade vi livad fest här i huset, och det var hur kul som helst! Vi spelade ett ölspel som syrran kallar "Fucked by the bus" som jag förlorade i två gånger. Blev lite onykter alltså. Och så dansade och sjöng vi en massa. Jättekul!

Innan festen så var vi på IKEA i Haparanda (för den som inte vet det så är det vårt närmsta IKEA, och det är nästan 13 mil dit enkel väg) och shoppade loss. Jag och Magnus köpte ny säng, gardinstänger, tavlor, gardiner, blommor och massa annat. Det stora är dock sängen, som jag verkligen ska försöka få ihop idag så vi kan sova i den inatt. Trots att jag är bakis från festen igår vore det grymt värt!

Jag har inte ont i halsen idag, men är ju rätt så hes förstås (att festa och sjunga när man redan är jättehes är tydligen inte ett vinnande koncept för att bli mindre hes...). Hoppas verkligen jag slipper halsont i veckan, så jag kan dra igång träningen igen. Är så taggad på att prova mina nya handskar!!!

Kommentarer
Postat av: victoria

eller hur, det tror jag också är grymt viktigt! vilket ditt nästkommande delmål nu framöver då? :)

2011-02-13 @ 19:57:12
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: vic

okej, härlig helg & härligt delmål - definierade muskler ska jag också satsa på nu!



men åh, jobbigt, krya på dig! :)

2011-02-14 @ 09:38:52
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0