25. Då vill jag dra täcker över huvudet

Haha, typ varje morgon!

Nej, inte varje morgon kanske, men varje morgon jag är tvungen att gå upp lika tidigt som jag gjorde idag, 04.45! Känns knappt mänskligt. Min pappa har gått upp så tidigt varje arbetsdag i typ tio år (om inte mer!), och jag förstår faktiskt inte hur han lyckas. Hela min kropp skriker efter att få ligga kvar i sängen, bara liiiite till, men jag lyckas ändå alltid ta mig upp och iväg till jobbet, även dessa dagar. Det sköna med dagarna jag börjar så tidigt, det är att jag även slutar tidigt, och har hela dagen kvar att göra roliga saker på. Men det känns inte riktigt lika lockande då när klockan väcker mig, 04.45 på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0