10. Då mår jag som bäst


Äter surströmmning med maken

Det är jättesvårt att säga exakt när jag mår som bäst, för jag mår bra nästan jämt, vilket ju är helt underbart i sig! :) Jag mår skitbra när jag tränar, när jag känner mig stark och när jag trivs i min fantastiska kropp, när jag umgås med familj och vänner, eller när jag är trött som en gnu och äntligen får gå och lägga mig efter en lång händelserik dag. Sådana stunder kan jag verkligen stanna upp och tänka "guuuuud va bra jag mår nu" eller liknande. Och ni vet ju att den som kan glädjas åt det lilla har mycket att vara glad åt! :)

Meen om jag nu ska välja ut ett tillfälle då jag mår som allra bäst så måste det bli när jag umgås med min man, Magnus. Magnus kan göra i princip vad som helst roligt, och i hans sällskap har man sällan tråkigt. (Självklart finns det stunder då han inte är lika rolig, men dom stunderna är väldigt få!) Roligast är det när jag får ha Magnus helt för mig själv och vi tex äter någon mysig middag, kollar på UFC eller går på bio. Bara vi två. Då mår jag som bäst.


Kommentarer
Postat av: Magnus

w00t!

2011-02-09 @ 07:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0