Tillbakablick 2011



Förra året skrev jag inte detta tillbakablicks-inlägg förrän nyår passerat, men i år är jag tidigare ute!

År 2011 har varit ett händelserikt år för mig, jag har både flyttat till hus, fått fast anställning, skilt mig och blivit kär. Ett turbulent år kan man väl säga, och när det gäller skilsmässan kan jag återigen säga att jag inte tänker blogga särskilt detaljerat om det. Det hör för det första inte hit, och för det andra känns det inte riktigt ok mot övriga inblandade. Jag kan säga så mycket som att det har varit kämpigt, och att jag nog aldrig klarat av det såpass bra om jag inte haft min familj och mina vänner som stöttat mig. Älskar er massor! <3 Jag har lärt mig vilka som verkligen är mina vänner, och på så vis känns förlusten av de jag trodde var mina vänner, men som svikit på olika sätt då jag behövde dem som mest, inte riktigt lika hård.

Vad gäller övriga händelser som jag nämnde så känns det bara så jäkla bra. Jag bor kvar i samma hus som jag flyttade in i för snart ett år sedan, nu med min nya sambo Jakob som gör mig lycklig precis varje dag. Älskar dig! <3  Jag jobbar också kvar på samma ställe, har fått ytterligare arbetsuppgifter och jag trivs riktigt bra.

Så efter en något jobbig höst så känner jag mig ändå optimistisk inför det nya året. Det stora jag har lärt mig är nog att man aldrig kan förutspå framtiden och vad som kommer ske, men det är ju faktiskt bara positivt. Tänk så tråkigt det skulle vara annars!

Kommentarer
Postat av: victoria

eller hur, taack :) precis.

kul att höra från dig förresten, var längesen jag kommenterade här men brukar allt kika in & läsa ibland fortfarande :D kul kul!! hoppas allt är bra med dig, kraaam

2011-12-28 @ 22:30:23
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0