Helt slut


Bild från Gainomax.com

Är helt färdig efter stationspasset jag berättade om igår, och körde imorse. Jag trodde att min träningsvärk från i fredags var över, men på magstationen värkte det i övre delen av magen så mycket att jag trodde de skulle slitas ur kroppen på mig. Kunde därför inte köra lika hårt på just den övningen som sist, men i övrigt så tyckte jag att det gick bättre idag än i fredags. Jag lyckades komma lika långt eller längre på alla övningar, så detta ska jag inte ge upp! Frida som ledde passet med oss är bortrest nästa vecka, men jag ska se om jag kan dra ihop ett gäng.

Nu har jag återhämtat mig med en Gainomax proteinbar (Chocolate orange är favoriten) och taggar till inför arbetsdagen. Inget piggar upp som morgonträning!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Smakade på någon av de för ett tag sen faktiskt!

2011-12-23 @ 15:18:05
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0