Härliga fredag!



Fredagar är ju nästan alltid super. Idag började min fredag med sovmorgon och en skön promenad med hundarna, och sedan har allt det braiga bara fortsatt. Humöret är på topp och jobbet är som vanligt guld! Efter jobbet ska jag sedan få öva på mitt spinningpass som jag tror kan vara hyfsat klart nu. Jag har i alla fall en lista på lite drygt 75 minuter musik, och lite förslag på vad man kan göra på cykeln till den musiken. Så det ska bli skoj att få testa det.

Ikväll fortsätter mest troligt den trevliga dagen med lite socialt umgänge, förhoppningsvis ute på någon trevlig pub där man kan hitta sig en god öl eller två. Inte mer än så, för imorrn är ju trots allt "huvuddagen" :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härlig start på dagen, hoppas det blir lika bra nu ikväll då :D

2011-12-30 @ 16:49:54
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: victoria

åh, jag tror nog det är samma funktion fast olika färg bara :) jag tycker man får igång cirkulationen väldigt bra i alla fall!



okej, jag förstår, kul att du är "tillbaka" i alla fall :D läste om att du nyligen blivit spinninginstruktör också - kul!



kram & gott nytt år

2012-01-01 @ 18:24:33
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0