Städardag och husvisning

Har haft en rätt så produktiv dag idag trots förkylningen. Har städat lägenheten, hängt upp nya gardiner, handlat och lagat mat samt varit på husvisning. Vi kikar lite på hus jag och maken, men har än så länge inte hittat rätt hus för oss. Det ideala vore ett stort fint hus utan renoveringsbehov och med splitternya vitvaror, golv, tapeter etc i snyggt skick, stor tomt med en stor bod på baksidan där jag kan ha mina kaniner. Huset ska också ha en nydränerad matkällare, ett stort svalt rum med indraget vatten för makens ölbryggeri, en bastu med tillhörande relaxavdelning samt 3-4 sovrum. Allra helst ska det också ligga vid vattnet inne i stan och inte kosta mer än typ 900 000. Hittar ni det så ring!

Skämt åsido så finns ju såklart inte just det huset jag beskrev, det handlar ju om att kompromissa, både med sina egna och varandras krav. Men man måste ju fortfarande tycka om huset! Vi hittar det nog, tids nog... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0