Shopping på stan igår



Igår var jag på stan och shoppade lite med Lina och Ronny. Jag hittade detta snygga rosa träningslinne på Åhléns för 99kr och dessa underbart snygga tajta träningsbyxor på Team Sportia. Köpte faktiskt ett till likadant linne som var svart, bara för att dom var så billiga.

Vi åt på mitt favvo-ställe i stan, som serverar sushi och sallad. Jag åt sallad (för att undvika riset i sushin) och Lina och Ronny käkade sushi. R hade bara ätit det en gång tidigare och gillade det inte då, men gillade det jättemycket nu. Dom HAR alltså riktigt god sushi där. Och så är den kanske lite för "nybörjare", men alla kan älska den där sushin! :)

 


Kommentarer
Postat av: ingrid

Snyygggttt!!!! Visst är det härligt när det börjar synas så där bra. Skitsnygg är du:-) o kläderna också. Tror jag köpt liknande korta träningsbrallor.



Oh du - det blir nog bra med huset......puss o jag älskar dig.

2010-09-22 @ 21:21:27
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0