Så sjuuuukt träningssugen!

Åh, har inte kunnat träna på flera dagar nu och kände bara att jag ville springa på morgonpromenaden med hundarna. Funkar dock dåligt om man vill att hundarna ska göra sina behov ute, dom hinner inte riktigt om man springer förbi stenarna och buskarna med dom. Så det blev att gå.

I lördags jobbade jag inte men hann inte träna, igår jobbade jag hela dagen och idag jobbar jag till kl 17. Efter jobbet ska vi iväg på husvisning, och sedan ska lägenheten städas inför besök av min Lina och hennes Ronny. De behöver någonstans att sova, och just nu finns inte riktigt den platsen i "deras" rum i vår lgh. Dessutom har jag lovat Magnus att fodret som tar plats i hela hallen ska stuvas undan. Han tycker inte det luktar så gott, vilket är konstigt, för jag tycker det luktar malt...

Imorrn ska jag däremot träna järnet, så himla kul!! Det blir bodycombat med Lina på kvällen. Hur ska jag kunna hålla mig tills dess??

Som en liten parentes måste jag väl kommentera vår omvalda blå regering. Inte vad jag röstade på kan jag avslöja, men sånt händer ju. Bara inte den blå alliansen väljer att samarbeta med SD, för då blir jag sur. Det är inte ok! Men som det ser ut nu vägrar ju MP att samarbeta med de blå, så de blå kanske blir så illa tvugna att samarbeta med SD. Så illa att SD fick så många röster! Hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0