Första delmålet



Första delmålet i viktnedgången var 70kg. Idag anser jag det vara nått. 70,1kg. Så härligt! Slutliga målet är 66kg, då har jag gått ner totalt 10kg. Så jag har 4 kg kvar, och det blir bara svårare och svårare, särskilt som jag märker att jag faller för frestelser oftare nu. Framförallt bröd, jag ÄLSKAR bröd. Så himla gott! Men även när jag har fallit för frestelsen och ätit bröd, så fortsätter jag kämpa. Ingen idé att ge upp bara för att man tar ett litet snedsteg!

Idag ska jag gå lite på stan med Lina och Ronny och sedan ska vi träna ikväll. Blir mest troligt Aerobics, Lina verkar mest sugen på det.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vilka söta tår ;)

2012-10-17 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0