Uppdatering

Nu har jag inte bloggat på skitlänge känns det som...
Har i alla fall tränat lite denna vecka. Blev Box i måndags och Cardio Crossfit igår. Boxen va lite jobbig eftersom jag körde med en kille som ja inte kände, och han sparkade ganska hårt. Var lite halvnära att tappa andan några gånger... Blä.
Men crossfiten var som vanligs superkul, och Mia som håller i passet var härligt glad som alltid. Hade typ träningsvärk i benen redan när jag gick därifrån!

Nu ska jag aldeles strax ge mig iväg söderut, mot kaninutställning i Tierp! Ska bli grymt kul, och jag har med mig några allevo-bars så jag hoppas helgen inte blir alltför onyttig...

Kommentarer
Postat av: ingrid

Hej!

Vill bara säga att jag läst o begrundat dina senaste inlägg. Jag tror ditt huvud är fullt av annat just nu, föreläsningar, ev hus osv. Jag håller dock koll o inser att jag inte har någon viktuppdatering från dig. Senast jag var o vägde mig var det .....69,8, forfarande under 70. Tror nog det ändrar sig inför Mexico men hoppas inte så mycket. Puss!!

2010-10-24 @ 15:08:21
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0